CCOO Irakaskuntza | 23 April 2024.

Doktoratu aurrekoak eta nominak

Gaur, urtarrilaren 31n,  CCOO sindikatuak UPV/EHUri galdetu dio EPIPF berriaren ordainsarien aplikazioaz, 2020an zuen kontratua berritzen ari zaretenei.

31/01/2020.
    Transporte efectivo

Gogorarazi nahi dizuegu, Ikerketako errektoreordeak batzordean adierazitakoaren arabera, igoera horiek Eusko Jaurlaritzaren eta UPV/EHUren deialdietako doktoretza-aurrekoei soilik aplikatzen zaizkiela, eta haien esku uzten dituztela Ministeriotik datozenak (FPI eta FPU).

Esan digutenez, gaur bertan, urtarrilaren 31n, agindua eman da ordainketa egiteko. Horrek esan nahi du urtarrilean kontratua berritu duzuenok ez duzuela ikusiko hilabete honetako nominan legokiokeen igoera, baina igoera hori otsailekoan ordaindu beharko litzateke. Espero dugu despistarik ez izatea, eta urtarrilean atzerapen gisa kobratu ez zenutenari dagokion zatia ere ordaintzea.

Bestalde, gogorarazi diogu UPV/EHUri ordainsari horiek jaso behar dutela EHUko langile guztiek otsaileko nominan kobratuko duten soldata-igoeraren %2, eta urtarrilari dagozkion atzerapenekin.

Orain arte, Doktoratu Aurreko Kolektiboa ez da soldata-igoera horien onuradun izan, arrazoi honekin: irakasle eta ikertzaileen hitzarmen kolektiboan esaten da pertsona horien ordainsariak deialdian zehaztutakoak direla. Baina orain, EPIPF berria indarrean sartzearekin, ez dago aitzakiarik 2020an zehar kontratua berritzen ari zaretenoi igoera hori aplikatzeko.

Hala ere, CCOOk gogorarazi du doktoretza-aurreko guztiek, sartzeko deialdia alde batera utzita, eta kontratua EPIPF indarrean sartu aurretik edo ondoren sinatuko balitz (2019ko martxoaren 16an), hura argitaratzen denetik kobratu behar dituztela bertan adierazitako zenbatekoak.

Horregatik borrokatzen gara eta ez gara geldituko lortu arte!

CCOO ikertzaileen kolektiboarekin borrokan, estatuko I+G+b arloan lan duinak egiteko.

Atzera pausu bat ere ez!

AFILIA ZAITEZ: KOMENI ZAIZU

Gaur egun Euskadin lan egiten duzu, eta bihar? CCOOk nahi duen tokian zaudela defendatuko zaitu.

ccooupv-bi@ehu.eus