CCOO Irakaskuntza | 28 March 2024.

Larrialdi klimatikoaren eta hezkuntzaren jardunaldiak

Jabetzen al gara planeta uzten ari garen egoeraz? Nola lagundu dezake Hezkuntzak egoera hori aldatzeko? Gobernuak larrialdi klimatikoan al daude? Norena da ingurumen-narriadura geldia razteko neurri irmoekin jarduteko erantzukizuna? Garaiz gaude? Egin al dezakegu ekarpenik esparru sindikaletik?

11/09/2020.
    LARRIALDI KLIMATIKOAREN ETA HEZKUNTZAREN Jardunaldiak

Hauek dira CCOO Irakaskuntzak parte hartzera gonbidatzen zaituen jardunaldietan erantzunak aurkitu nahi dituzten galderetako batzuk. Hezkuntzako eta gizarte-mugimenduetako hizlariak e gongo dira, eta denon artean, zuen parte-hartzearekin, esku hartzeko premiazko neurriak behar dituen arazo batean eragiteko modua bilatuko dugu.

Lau saio izango dira, 2020ko irailaren 24an eta urriaren 1ean, 13an eta 15ean, 18: 30etik 20: 00etara, eta webgunearen bidez egingo da. Inprimaki hau bete besterik ez duzu egin behar, programa osoa eta lanaldi bakoitzaren aurreko material osagarria hezkuntza-aperitibo gisa erabiltzeko. Oraingoz, lehen bi saioak bistan dituzu

Zure parte-hartzea dugu, eta datozen belaunaldientzat mantendu behar dugun ondasun bakarra babesteko interesa duzun edonor gonbidatzea nahi dugu. Gure esku dago.

Agur bero bat.

CCOO Irakaskuntza

Bertaratzea aurreikusteko inprimaki labur bat eransten dizugu, jardunaldi hauetako zeinetan parte hartu nahi duzun jakiteko. Informazio gisa baino ez da, oraindik denbora geratz en baita, baina data horietan eskuragarri egon litekeen jendearen aurreikuspena izatea gustatuko litzaiguke. Oraingo honetan ere zure datuak eskatzen dizkizugu (izen-abizenak, lantokia eta posta elektroniko eguneratua), horri buruzko informazioa bidali ahal izateko.

Formularioa