CCOO Irakaskuntza | 28 March 2024.

CCOO Irakaskuntzak adierazle argiak eskatu ditu, pandemiaren hazkunde-egoeran aurrean ikasgeletan presentzia duten ala ez zehazteko

• Ikastetxeek berehalako PCR gehiago, FPP2 maskarak eta miaketa-protokoloak azkarrago jakinaraztea eskatzen dute.

03/02/2021.
Mascarilla

CCOO Irakaskuntzan kezkatuta dago hezkuntzako langileen lan-baldintzak egungo egoeran kaltetuko direlako, beren lana baldintza onenetan egin ezin izateraino. Hori dela eta, Hezkuntza Sailari egunero eskatzen dio ikasgelak ixteak eragindako hezkuntza-langileen osasun-egoera jasotzen duen informazioa.

Sindikatuak ez daki, halaber, Eusko Jaurlaritza zer protokolo prestatzen ari den txertaketa-txandarekin eta non sartuko diren ikastetxeetako hezitzaileak.

Horregatik guztiagatik, segurtasun falta horiek lehenbailehen amaitzeko eskatzen du, informazio gardena emanez.

CCOO Irakaskuntzak, CCOOko Irakaskuntzako Estatl Federazioarekin lankidetzan, dokumentu bat argitaratu du hezkuntza-sistema eta eskola-komunitatearen osasuna babesteko premiazko neurrien proposamenekin.