CCOO Irakaskuntza | 20 April 2024.

CCOO Irakaskuntzak XIII. Kongresua egin du Gasteizen, apirilak 24ean

CCOO Euskadiko Irakaskuntza Federazioak lau urteko kongresua egin zuen egoitza konfederalean. Erakundearen araua medio, irakaskuntzako sindikatuaren organo gorena den horretan, 55 ordezkari bildu dira ideiak eta estrategiak eztabaidatzeko eta hurrengo lau urteetan erakundea kudeatuko duten pertsonak izendatzeko.

27/04/2021.
    Kongresua

Kongresu honek Euskadiko eta Espainiako beste federazio batzuk hilabete hauetan egiten ari diren kongresuen bideari jarraitzen dio, eta urriko XIII. Kongresu Konfederalean amaituko da.

Jardunaldian zehar, Irakaskuntzak azken lau urteetako kudeaketaren balantze txostena eztabaidatu eta onartu du. Euskadiko kongresu konfederaletan eta Estatuko Irakaskuntza Federazioan aurkeztuko diren txostenen inguruan ere hitz egin dute 55 ordezkariek. Kongresuak zuzendaritza taldea berritzeko ere balio izan du, Julen Llanos Hermosa idazkari nagusi berria barne.

XIII. kongresu horretan, CCOO Irakaskuntzak eremu publiko, pribatu eta unibertsitarioetan harreman profesionala duen hezkuntza, gizarte eta politika arloko eragile batzuk izango dira gonbidatu. Ildo horretan, Jokin Bildarratz Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza sailburuak hartu du hitza, online; Loli García CCOO Euskadiko idazkari nagusiak eta Mila Escalera FECCOOko Batzorde Betearazleko ordezkariak bertaratu dira. EHUk, PSE-EEk, EAJk, Ezker Anitzak, Steilasek, UGTk eta Ikasle Fronteak ere irudiak eta hitzak bidali dituzte.

CCOO Irakaskuntza

2021eko apirilaren 25a