CCOO Irakaskuntza | 20 April 2024.

URRIAK 5 - IRAKASLEEN MUNDUKO EGUNA

Urriak 4, atelehena: Mahai-ingurua "ONDOAN BETI | Jarduten omendu"

• OROITZAPENEZKO EKITALDIA
  • Aurrez aurre joatea pentsatu baduzu, adierazi, mesedez. Covid-19aren aurreko segurtasun-neurriek 20 laguneko edukiera baino ez digute uzten aretoan, eta Zoom plataformaren bidez telematikoki parte hartzeko aukera gaitu dugu.
  • Bileraren ID: 815 9993 6992 | Sarbide-kodea: 711840

Urtero, urriaren 5ean, Irakasleen Mundu Eguna ospatzen dugu. Aurten, ordea, desberdina izango da. Ezin dugu aitortu gabe utzi COVID-19ren pandemiak gure bizitzetan eragin dituen eta oraindik ere eragiten dituen kalteak.

01/10/2021.
20211005_WTD-ekitaldia_eus

Aurten, Irakasleen Mundu Eguna dela eta, Hezkuntzaren Nazioarteko Erakundeak mundu osoan ekitaldia antolatu du, beharrean izandako gizarte honen pertsonen ondoan beti egon diren hezkuntza-langile guztiei gorazarre egiteko eta, halaber, lan-baldintza hobeen eta txertoen sarbide-berdintasunaren alde dugun borroka indartzeko.

CCOOirakaskuntzak bat egin du ekitaldi honekin, datorren astelehenean -urriak 4- Irakasleen Mundu Egunaren bezperan, "Ondoan BETI. Jarduten omendu" lelopean mahai-ingurua antolatuz.

MAHAI-INGURUA: “ONDOAN BETI. Jarduten omendu”

• RAKEL ARANA. Somorrostro formazio-zentroko (Muskiz, Bizkaia) Historiako irakaslea, 36 urte irakasten.
  • JUANAN TEJERO. Psikologoa eta Berritzeguneko irakasle ohia, erretiroan.
  • IÑIGO SALABERRIA. Euskadiko ikastetxe publikoko zuzendarien elkarteko presidentea.

Moderatzailea: JULEN LLANOS, CCOOirakaskuntzako idazkari nagusia.

EGUNA eta ORDUA: urriaren 4ean, astelehena, 17:30ean

TOKIA: Bilboko egoitzako prentsa aretoa / Uribitarte, 4 – Bilbao

Zure zain, agur bero bat,

CCOOirakaskuntza