CCOO Irakaskuntza | 24 April 2024.

CCOO Irakaskuntza Adostuz Elkartearekin Eusko Legebiltzarraren aurrean

CCOO Irakaskuntza, gaur Adostuz Elkartearekin egon da Eusko Legebiltzarraren aurrean, 185/2010 Dekretuko 68 garren artikulua betetzearena eskatzeko eta borondatezko jubilazioaren diru ordainsariaren kentzearena indargabetzeko.

04/05/2018.
    CCOO Irakaskuntza con Adostuz

Aipatutakoa, krisialdia zela eta, 2012 ko urtarrilak 1 etik aurrera jarri zen indarrean. Gaur egun, modu guztietako jubilazio aurreratuak eragozten ari direla, irakaslego gazteagoaren lanera heltzea moztuta geratzen ari da. Ordain sariaren indargabetzea, PSOE-k 2012 ko aurrekontuetan indarrean jarri zuen eta krisialdia igaro ondoren, gaur egun Legebiltzarrean legezkoa ez den ekimena (LEE-a) eztabaidatua izaten ari da, CCOO-k 2010ko lanerako hitzarmenean sinatu zuen akordioan onartuta zegoen borondatezko jubilazioaren truke diru ordain saria berreskuratzeko.

Gaurko legezkoa ez den ekimenak (LEE-a) gaia jorratzeko eta EJ-ko hezkuntzako departamenduarekin negoziatzeko bidea irekiko duela esperoan gaude. Elkargo Autonomikoetako (EEAA-k) administrazio ezberdinetan borondatezko jubilazioaren truke, diru saria eragozpenik gabe ordaindua izan dela gogoratu nahi dugu.