CCOO Irakaskuntza | 29 March 2024.

CCOO Irakaskuntza ez da Hezkuntza Sailak deitutako bileran izango

Irakaskuntzak, pandemiak euskal hezkuntzan duen inpaktuak eragindako egoera eta Hezkuntza Sailak berak emandako erantzunak aztertu ondoren, asteazken honetan bideokonferentzia bidez egitekoa den hurrengo bilerara ez aurkeztea erabaki du.

29/04/2020.

Sindikatuak behin baino gehiagotan ohartarazi du aurre egin beharreko neurrien jakinarazpena nabarmen hobetu daitekeela. Osasuneko eta hezkuntzako krisiak informazio-gabeziako egoera osatu du, eta egoera hori beste iturri batzuek arindu behar izan dute (afiliazioa, ikastetxeetako zuzendaritzak), horretara behartuta ez baitaude. Administrazioari dagokio ardura hori. Egoera horretan, zaila da lehendakariak Sanchezen gobernuarekin duen haserrea ulertzea, proposamen komunen negoziaziorik ezagatik, Hezkuntza Sailak berak berdin jokatzen duenean bere eskumeneko gaietan negoziaziorik ez dagoenean.

Gainera, CCOO Irakaskuntzak uste du, aurrez aurreko eskolak eten zirenetik, zenbait gai negoziazio-prozesuekin lotuta daudela, sindikatuekin oraindik abian jarri ez direnak eta hezkuntzako milaka langileri eragiten dietenak. Jarrera hori oso hurbil dago hezkuntza-eragile aktiboa eta Euskadiko irakaskuntza publikoko langileen ordezkari legitimoa denaren gutxiespenetik.

Sindikatuak parte hartu nahi izan du Euskal Hezkuntzako talde kudeatzaileari gutunak bidaliz (martxoaren 13an eta 27an) eta osasun, hezkuntza eta ikasturte-amaierako proposamenen bidez (apirilaren 20an eta 24an). Hezkuntza Sailak ez du egokitzat jo hori kontuan hartzea, ez ekarpenak eskertzeko, ezta jaso izana adierazteko ere. Ikuspuntu guztiz azalezina da, gehiengo gero eta zabalagoak eskatzen eta ematen diren egoera batean, Sailak esku luzatuei uko egitea, inolako justifikaziorik gabe.

CCOO Irakaskuntzak uste du Sailak, hezkuntza-eragile horrekin duen harremanean, norabide-aldaketa erradikal batek baino ez duela lortuko gaur egungo horizontea aldatzea, oso itxaropentsua ez dena, liskar baterantz gehiago doana lankidetzarako esploratzeke dauden eremuetara baino, gaur egun ezezagunak baitira.

CCOO Irakaskuntza

Bilbo, 2020ko apirilaren 29a