CCOO Irakaskuntza | 23 April 2024.

CCOOko Irakaskuntza Federazioak USEko segurtasun eta osasun arloko jardueren dekalogoa aurkeztu du

• Txostenean, sindikatutik funtsezkotzat jotzen diren neurriak jasotzen dira, unibertsitatera sartzeko probak osasun-baldintza egokietan egin daitezen, parte hartzen duten ikasleak eta prozesu osoan laguntzen dieten irakasle-taldeak babesteko.

03/06/2020.
Decálogo de actuaciones en materia de seguridad y salud en la EBAU

Itxura guztien arabera, eta gure herrialdean hasitako deseskalatze-prozesuari jarraituz, ekainaren amaieran edo uztailaren hasieran, gure herrialdeko autonomia-erkidego guztiek egingo dute USEren urteko deialdia. Proba horiek, aurten, Batxilergoko 2. urteko gure ikasleak unibertsitaterako bidean ebaluatzeko aukera emateaz gain, probatu eta aztertu ere egingo dute autonomia erkidego guzti-guztiek 300.000 ikasle inguru biltzen dituzten azterketak segurtasunez kudeatzeko duten gaitasuna.

"Normaltasun berria" deitu diogun horretan, euste-neurrien lehen su-proba izango dira. Gertakari horrek, gainera, milaka senide, hezkuntzako langile eta abar biltzen ditu egun gutxitan eta oso leku txikietan. Covid-19 sortu zuen koronabirusak gaur egun izan duen bilakaera eta adituek etorkizunean izan ditzaketen egoerak kontuan hartuta, birusa ez dago garaituta. Horregatik, eta uda betean izurritearen gorakada beldurgarria saihesteko, beharrezkoa da hezkuntza- eta osasun-agintariek behar diren babes- eta higiene-neurri guztiak hartzea ekitaldi honi hezkuntza-komunitate osorako eta, beraz, gure gizarte osorako segurtasun- eta osasun-berme handienekin aurre egiteko.

Ezin dugu onartu egin dugun ahalegin handiaren ondoren erlaxamendu-egoera bat aurkitzea horrelako proba batean segurtasun- eta osasun-neurri zorrotzak aplikatzeari dagokionez. Halaber, garrantzitsua da aipatzea azterketa horiek esparru itxietan egiten direla, gutxi gorabehera zabaletan, eta hainbat orduz elkarrekin bizi direla.