CCOO Irakaskuntza | 28 March 2024.

COVID-19 dela eta, ikastetxeetan datu pertsonalak babesteari buruzko 10 giltza

COVID 19 pandemiaren eta konfinamenduaren hasieratik eta, horren ondorioz, ikastetxeak itxi zirenetik, irakasleek bere hezkuntza betekizuna, berme guztiz, nola burutu behar zuten zehaztugabetasunari aurre egin behar izan diote. CCOO Irakaskuntzaren Federazioak Hezkuntza eta Lanbide Heziketako Ministerioan zenbait proposamen aurkeztu zituen negoziatzeko; hala nola, telematikoki eskola lana nola burutu eta lan hori egin behar dutenek zein berme izan behar duten.

28/10/2020.
    Videoconferencia

Aurreko etapetan ikasturte hasiera presentziala izan bada ere, ez ditu konfinamendu egunetan sortutako zalantzak uxatu. Irakasle asko, egunero, telematikoki lan egiteari aurre egin behar izan diote, hezkuntza etapa horretan erdipresentzialitatea dagoelako edo gelak konfinatu behar izan dituztelako.

Telematikoki lan egiteari dagokion guztiari, COVID 19ari eta datu pertsonalei dagozkien irakasleen eskubide eta betebeharrei buruzko zalantzak gaineratzen zaizkio.

FECCOOen Gabinete Tekniko Juridikotik eta Unibertsitatetik kanpoko Irakaskuntza Publikoaren Idazkaritzatik honi buruzko kontsultak jaso ditugu eta zenbait egoera argitu dezaketela uste dugunez, 10 giltzatan laburbildu ditugu.

Erantsitako dokumentuan galderen erantzuna aurkituko duzue, hala nola eskolak grabatu daitezkeen edo ikasle batek on line klase batean grabatzearen aurka egin dezakeen.