CCOO Irakaskuntza | 27 April 2024.

GIZARTE EKIMENEKO IKASTETXEAK

CCOOirakaskuntzak Gizarte Ekimeneko Hitzarmena argitaratzeko eta indarrean lehenbailehen izateko prozesua bultzatu du

NEGOZIAZIO-MAHAIA BERRAKTIBATU DA, GREBA-AMAIERAKO AKORDIOAN ADOSTUTAKO HOBEKUNTZEAK TXERTATU ETA GIZARTE EKIMENEKO HITZARMENA EGUNERATZEKO

08/03/2024.
    Gizarte_Ekimeneko_ikastetxeak_azken_berriak

Atzo, martxoak 7, azkenean, negoziazio fase berriari aurre egiteko erakunde nagusien pasibotasun inertzia haustea. lortu genuen.

CCOOirakaskuntza haserre agertu da akordioa sinatu zenetik galdutako denboragatik, eta adierazi du ez dagoela ados patronalak negoziazioa atzeratzeko duen jarrerarekin.

CCOOIrakaskuntzak behin eta berriz eskatzearen ondorioz, negoziazio-mahaiaren 3 lanaldi berri deitu dira. Era berean, zehaztapen horrek lehenengo bileran funtsezko gai larriei heltzeko balio izan du, hala nola soldata-taula berriei edo lanaldi-murrizketei, besteak beste, hitzarmena berrikusten eta eguneratzen jarraitzen den bitartean berehala aplikatu ahal izateko.

Agerikoa da CCOOirakaskuntzak hitzarmen berria lehenbailehen argitaratzeko duen interesa eta konpromisoa. Horrela, martxoaren 18a eta 21a eta apirilaren 10a finkatu ditugu. Egun horietan, Gizarte Ekimeneko hitzarmena eguneratuko dugu, kualitatiboki eta kuantitatiboki hobetzea lortu duten eduki guzti-guztiak testuan txertatuz. Gainera, martxoaren 27an, enplegua mantentzeari buruz hartutako konpromisoetako bati helduko diogu, eta, aldi berean, hitzarmenaren testua idazteko lana jarraituko dugu.

Sindikatuok erantzukizun handia dugu negoziazioaren fase hau egoki bideratzeko. CCOOirakaskuntzak ahal duen guztia egingo du prozesua azkarra eta eraginkorra izan dadin, sektore osorako lan-baldintza hobeak aldarrikatzearekin konprometituta dauden langileen kolektiboak garatutako borrokari erantzuna emanez.

CCOOirakaskuntza