CCOO Irakaskuntza | 23 April 2024.

Euskadin azken urteetako hezkuntzari dagokion gastu publikoa oraindikan 2009an egindakoa baino txikiagoa izaten jarraitzen du

CCOO IrakaskuntzaK, atzo Madrilen aurkeztu izandako estatuko Irakaskuntza[1] Federaziotik jasotako ikerketa batetik hartuta, 2.009-tik aurrera Euskadiko Elkargo Autonomikoan izandako gastuaren jeitsiera salatu nahi du. Murrizketa hau, Espainiari dagokion bataz bestekoaren behetik badago ere, informe honek, baita 2016 koarena(ikerketaren barne hartu den azkena), erreferentzi hartu den lehenengo urtearekiko ere, ehunetik sei puntu beherago izaten jarraitzen zuela argi eta garbi adierazten du. Datu gordinetan guztira 4 millioi euro baino gehiago.

[1] http://fe.ccoo.es/noticia:293526

12/04/2018.

Eusko Jaurlaritzak honelako neurriak indarrean jartzen ez dituen CCOO Irakaskuntza ernai izango da Hezkuntza publikoa gizartea lotzen duen eta berdintasunezko ezin besteko zerbitzua bihurtzen den arte, ez soilik diskurtso publikoak egiteko uneetan baizik eta inbertsio eta aurrekontuetatik bideratutako gastuen errealitatean ere.

*Ikusi txosten guztia prentsa oharran.