CCOO Irakaskuntza | 17 April 2024.

Euskadiko CCOO-k MUTUALIAK jaramonik ez egindako irakasle batentzako lan istripuaren moduan aitortzea lortu du

Beste behin ere, INSS delakoak ( Gizarte Segurantzarako Institutu Nazionalak ) Mutualiaren jokaera zuzendu behar izan du, Basauriko heziketa zentru bateko langile baten lan egoera, nori Mutuak gertaera arruntatzat aitortzen ziona, bete betean laneko istriputzat aitortu behar izan duenean.

CCOO Euskadi-ko Lan Osasuneko idazkaritzak eta Irakaskuntzako Federazioak salatu nahi dute mutuen aldetik betidanik irauten duen oztopaketa egoera eta iadanik adierazitako ezintasuna sailkatuta dagokion moduan, eusko langilegoari osasun arreta ematen zaion aurrean

16/07/2018.

Argitasun eza horretaz gain Eusko Jaurlaritzaren Hezkuntzako Departamenduaren ezintasuna eransten zaiolarik ba ez omen dituelako eskuhartze protokoloak, irakasle lanak betetzen dituen langilearen kasuetan, zuzen aplikatzen.

Eskoletako zentruetan arrisku psikosozialei neurri hartzeak eta egokiak gerta daitezkeen neurrien ezartzeak geroz eta beharrezkoagoak egiten ari dira estresa egoera eta lan istripuen kudeaketa, “laneko garaia eta lekuan” gertatzen ohi diren hauek, zuzen bideratuak izan daitezen

CCOO Irakaskuntza, erkidego honetako zentru konkretu batzuetan gertatzen ari den bizikidetza gatazkatsuaz, jabetzen da. Heziketa trataerak egon behar dutenetaz baliatu behar garela defendatzen dugula kontutan izanda, arazo hauek langileei eragiten dieten eta izkutatzen diren laneko osasun arazoak bezala tratatuak izatea onartezina da. Hori dela eta, bai inspekzioari, edo zuzendaritza taldeei edo baita zentruetako langilego taldeei erasoak salatzeari animatzen zaie zeren eta, lanean osasuna eta lan eskubideak direla eta,hauen urraketa baino suposatzen ez bait dute.

2018 ko uztailak 16 an