CCOO Irakaskuntza | 28 March 2024.

Zaldibarreko zabortegiaren arazoan irakaskuntza sektoreko langile guztientzat zehaztasuna eta prebentzio neurriak eskatzen dizkio CCOO Irakaskuntzak Eusko Jaurlaritzaren Hezkuntza Sailari

Sindikatuak harriduraz eta kezkaz hartzen ditu azken egunotan ematen ari diren erabaki kontraesankorrak, kaltetutako herrietako hezkuntza elkartearentzat babes neurriak ezartzeko orduan.

18/02/2020.
    Fuente: republica.com

CCOO Irakaskuntzak Eusko Jaurlaritzaren Hezkuntza Saileko Prebentzio Zerbitzuari exijitzen dio zalantzarik gabeko jarrera izatea herritarren osasuna zaintzeko bideratutako ekintzak azaltzeko orduan, bereziki hezkuntza jarduerari dagokiona.

Ez da onargarria EHUko zuzendaritza izatea gomendatzen ari dena zonaldeko emakume bular-emaile eta haurdunei unibertsitateko klaseetara ez joatea, Prebentzio Zerbitzuak prebentzio informazio nahikoa eman gabe jarraitzen duen bitartean, potentzialki arrisku egoeran dauden herritarrak barne hartuko dituena.

Zabortegia behera etorri zen unetik arazo honetan kudeaketa txarrak, informazioa izkutatuz eta neurri apalak hartuz, herritarrak lasaitu ordez, alarma ugari sortu ditu. Kudeaketa egoki batek bakarrik -mespretxatuko ez dena arazo txikia bailitzan- eta informazio kanpaina zuzenak lasaituko ditu argitasuna eta sortu den arazoarentzako soluziobideak bakarrik eskatzen dituzten herritarrak.

CCOO Irakaskuntza

2020ko otsailaren 18