CCOO Irakaskuntza | 16 April 2024.

Ingurumenaren Mundu Eguna 2020

• CCOOk elkarrizketarako deia egin die Jaurlaritzari eta arlo guztiei, sozialari, politikoari eta lanekoari, garapen-eredu iraunkorragoa eraikitzeko.

05/06/2020.
Día Mundial del Medio Ambiente 2020 - #PorLaNaturaleza

Pandemiak aukera paregabea eskaintzen dio gizadiari naturarekin izan dugun eta oraindik dugun harremana berriz diseinatu eta birplanteatzeko. Hori da ingurumenarekin adiskidetsuagoa den sistema bat berreraikitzeko bide bakarra.

"Munduko biztanleria hazi eta 10.000 milioi biztanlera hurbildu ahala, bizi garen bizi-sarea hobeto ulertu behar dugu, eta sistema oso gisa ulertu behar dugu haren funtzionamendua. Naturarekin dugun harremana berrasmatzeko eta erabakiak hartzeko gure erdigunean jartzeko garaia da ", dio ekainaren 5ean ospatu genuen Ingurumenaren Munduko Egunaren webguneak, aurten" naturaren Ordua iritsi zen "lelopean.

CCOOk lanean jarraituko du Jaurlaritzak eta gizarte-erakundeek lankidetzan eta elkarrizketan jardun dezaten garapen-eredu iraunkorrago bat eraikitzeko, hain zuzen ere naturarekin erlazionatzeko modu hori aldatzea ahalbidetuko diguna.

#PorLaNaturaleza