CCOO Irakaskuntza | 18 April 2024.

0-3 Haur Hezkuntzaren sektoreak premiazko neurriak eskatu ditu, iraunkortasuna bermatzeko

• Adierazpen bateratu batean, aurrez aurreko jarduerara modu seguruan itzultzea eskatzen du

Las organizaciones del sector de la Educación Infantil firman una Declaración Conjunta en la que se reclama apoyo económico al sector, prorrogar los ERTE y que se fijen unas condiciones claras para la apertura segura de los centros.

08/06/2020.
Las organizaciones del sector piden prorrogar los ERTE por causa de fuerza mayor hasta que se normalice la actividad educativa presencial.

ACADE, CECEI, EyG, CECE, FCIC, SALVEM 0-3 sindikatuek eta CCOO, FeSP-UGT, FSIE eta uso sindikatuek, Laguntza Zentroen eta Haur Hezkuntzaren Estatuko XII. Hitzarmen Kolektiboaren Negoziazio Mahaia osatzen dutenek, Adierazpen Bateratua sinatu dute, COVID-aren testuinguruan sektoreak duen egoeraz kezkatuta daudela adierazteko.

Egungo alarma-egoerak areagotutako egiturazko zailtasun ekonomikoak jasaten ari zen sektore baten bideragarritasuna bermatzeko, sektoreko erakundeek honako hau eskatzen dute:

• Itzulera ondo planifikatzea datorren ikasturtean, eta osasun-agintaritzak arau argiak ematea premiaz, zentroak higiene- eta osasun-berme guztiekin berriz irekitzeko ikasleentzat eta langileentzat.
  • Halabeharrezko enplegu-erregulazioko espedienteak luzatzea aurrez aurreko hezkuntza-jarduera normalizatu arte, orain arte ezarritako Gizarte Segurantzako kuotetatik salbuetsiak mantenduz.
  • Laguntza fiskalak, laboralak eta ekonomikoak, zentroei eustea, enpleguari eustea (50.000 pertsonari baino gehiagori eragiten die, batez ere emakumeei) eta 205.000 ikasle eskolatzea bermatzeko.

Hori guztia bermatzeko, Haur Hezkuntzako mahai sektorial bat eratzea eskatzen da, orain eta etorkizunean sektoreko gai espezifikoak negoziatzeko balio dezan.