CCOO Irakaskuntza | 26 April 2024.

UPV-EHU

Auzitegi Gorenaren epai batek zera bultzatzen du: Administrazioak lan baldintzetako funtsezko aldaketak aldez aurretik sindikatuekin negoziatu behar dituela.

CCOOek demanda bat aurkeztu zuen doktoretza-aurreko irakasleen ordainsariei dagokien lege aldaketa baten aurka.

15/06/2020.

Epategi Gorenak ez ditu aldaketak onartzen, Administrazioak (zehazki, Zientzia eta Unibertsitate Ministerioak) alde bakarrez artikulu bat aldatu zuelako, guzti hori alderdi sindikalarekin negoziatu gabe.

UPV-EHUko CCOOen iturrien ustetan, zoritxarrez, Administrazio publikoan ematen den egoera oso ohikoa da eta are gehiago Unibertsitatean. Izan ere, CCOOek euskal unibertsitate publikoa auzitara eraman du departamentak berrantolatzeko planagatik eta, hauxe da, hain zuzen ere, (langileen baldintza soziolaboralak aldatzen dituzten garrantzi handiko gaien negoziaziorik eza) bere demandan CCOOek erabili duen argudioetako bat.

Informazio gehiago

EHUko Sindikatu-Sailan