CCOO Irakaskuntza | 29 March 2024.

15/09 greba: erantzun sindikal logikoa Sailaren jarreraren aurrean

CCOO Irakaskuntzak eta euskal irakaskuntzako gainerako sindikatuek greba eguna deitu genuen irailaren 15ean unibertsitatez kanpoko hezkuntza osoan. Maiatzean hasitako mobilizazio batzuen erantzun logikoa zen, eta oraindik hezkuntza-administrazioak ez die behar bezala erantzun. 40.000 langile baino gehiagori lan duina eta ahalik eta seguruena ziurtatzeko baliabiderik ez izateak, eta sindikatuok maiatzetik Sailarekin dugun negoziaziorik ezak neurri hori arindu dute.

23/09/2020.
    20200915 Fotos huelga 15S

Eskerrak eman nahi dizkiegu deialdiarekin bat egin zuten lankideei oso garrantzitsua izan den erantzuna emateagatik; izan ere, sindikatuek ahalegin handia egin dute une oro erakundeen blokeo-egoeraren berri emateko.

Jokin Bildarratz Hezkuntza sailburu berriaren etorrerak (hasierako protokolo-bileratik haratago, deialdia desaktibatzeko asmo argiekin egina) ez du dinamikarik aldatu orain arte, promesak izan ezik, oraindik baieztatu gabe baitago. Horregatik da garrantzitsua sindikatuen pultsuari eustea, komunikazio-bide iraunkorrak irekitzeko beharra azpimarratzen jarraitzea eta baldintzetan negoziatzeko proposamenak trukatzea.