CCOO Irakaskuntza | 27 April 2024.

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA | EHU

EUSKAL OASIA ETA ONDOKO BIZILAGUNAK

Etengabe entzuten diogu errektoreari komunikabideetan esaten zein zoragarria eta bikaina den gure unibertsitatea, zein ondo gauden estatuko gainerako unibertsitateekin alderatuta, eta zer-nolako eragin handia duten zientzian gure ikertzaileek.    Errektorea gogor ari da lanean eusko jaurlaritza azkenaldiko grebei buruz proiektatzen ari den propagandarekin bat egiteko eta baloiak kanpora botatzeko, batez ere Madrilera, bere erantzukizuna saihestuz, horrela bere politikak EHU/UPVri eragiten dion irudi txarra indargabetzen saiatuz.

30/10/2023.
    Fuente - revista Campusa

• Etengabe entzuten diogu errektoreari komunikabideetan esaten zein zoragarria eta bikaina den gure unibertsitatea, zein ondo gauden estatuko gainerako unibertsitateekin alderatuta, eta zer-nolako eragin handia duten zientzian gure ikertzaileek (ikus behean).

Aldiz, gure auzoetan ikus dezakegu Kantabriako Gobernuak abiadura bizian aurreratzen gaituela, UPV/EHUri bikaintasunaren eranskailuak abiatzen dizkiola eta aldi baterako langileei seiurtekoak ordainduko dizkiela iragartzen duela, 2022ko urtarriletik aurrerako atzeraeraginezko ondorioekin, CCOOk UCn etengabe egiten duen presioari esker.

Bitartean, Euskadin eta UPV/EHUn:

Aldi baterako irakasle eta ikertzaileek seiurtekoak kobratu gabe jarraitzen dute. Madrilen errua ote? Urte hasieratik dugu Auzitegi Gorenaren epai bat, CCOOk irabazitakoa, ordaindu egin behar direla dioena. [1]

Ordezko irakasleek miseriazko soldatak dituzte, hemen, UPV/EHUn, eta ez Madrilen, egindako LOSUren interpretazio interesatu baten ondorioz.

UPV/EHU ez da garaiz ordaintzen ari nominak ordezko irakasleei. Madrilen erruz? Noski ezetz: TEKAZELaren gainkarga handiagatik da, ezin baitu bere lana gutxieneko baldintza batzuetan egin [2].

Euskadi da bere unibertsitate publikoetan IRI/TEKAZEL ratiorik txarrena duen autonomia erkidegoa. Gai horri dagokionez, utzikeriaren froga da TEKAZELaren azken erreferentziazko plantilla duela 15 urte egin zela, eta sindikatuok 2016tik daramagula beste bat eskatzen. Madrilen errua ote?

Bildarratz Hezkuntza sailburuaren arabera, UPV/EHU ez da gai izango praktiketako ikasleen Gizarte Segurantzako alta kudeatzeko; izan ere, Madrildik datorren lege baten "erruz", 2024ko urtarriletik aurrera egin beharko da. Zer irtenbide bururatzen zaio sailburuari? Unibertsitateetako idazkariari “sopitas” eskatzea, indarrean jartzeko luzamendua eskatuz eta, beraz, ikasleei kalte eginez. Noren errua da? Madrildik datorren lege gaizto horretatik edo UPV/EHUko TEKAZEL langile urritasunetik? [3]

EUSKO JAURLARITZAri eta ERREKTOREari:

Ez egin harrokeriarik komunikabideetan eta ez bota baloirik kanpora: jar zaitezte lanean!

Gutxiago pentsatu rankingetan eta gehiago unibertsitate honetan lan egiten dugun pertsonengan!

Bikaintasuna nahi dugu gure lan-baldintzetan!

OHARRA:

UPV/EHUk El Correo-n artikulu baten bidez gizarteari ezagutzera eman zion Stanforden zerrendari dagokionez [4], hain zuzen ere urriaren 25eko grebaren egunean, ikusten dugu UPV/EHU ere ez dela bikaina berdintasunean. Horren froga dira zerrenda horretako emakumeen ehunekoak. Begirarazteko da, noski, ez baitirudi harrapa daitekeen zerbait.