CCOO Irakaskuntza | 19 April 2024.

Kristau Eskolak sindikatuei urtarrileko lehen egunetan aurkeztu zien eskaintza hobetuko behar duela uste du CCOO Irakaskuntza sindikatuak. Bestela, 10 eguneko greba aurrera egingo du

11/01/2019.

Abenduko azken egunetan, oporraldia hasita, Kristau Eskolaren eskaera jaso genuen, eskola hasi baino lehen premiazko bilera bat egiteko. Bilera hori urtarrilaren 2an izan zen.

Kristau Eskola Bilboko egoitzara etorri zitzaigun, joan den urteko azarotik eskatzen dizkiegun aldarrikapen nagusi guztiei erantzuna ematen duen proposamen batekin. Proposamenak aldaketa kualitatibo garrantzitsua ekarri arren, gure aldarrikapenetatik oso urrun dirau.

Gainerako sindikatuak ere patronalak jorratu behar zituela jakinda, beraien iritziak ezagutzeko zain egon gara. Bilera intersindikal batean bildu ginen asteartean, eta guztion iritziak mahai gainean jarri ondoren, garbi geratu zen Kristau Eskolaren proposamenak gure aldarrikapen nagusiak asetu barik dihardute, eta mobilizazioan jarraitu besterik ez dugula.

Patronalek, biharko 11: 00etan, hitzarmen-negoziazioko mahai batean parte hartzeko deia egin du, eta behin gure iritzia ezagututa, proposamen berri eta hobea ekartzeko behartuta dago, negoziazio-prozesu honen blokeoa apurtu nahi badu. Benetako negoziatzeko borondatea dagoela erakusteko unea da. CCOO Irakaskuntza ostiraletik aurrera ireki daitezkeen bide berriak baloratzeko prest dago. Irtenbide bat posible dela uste dugu.

sindikatu guztiei igorri dien proposamenaren bertsio hobea, eta guk guztiok ezagutzen duguna. Negoziazio-prozesu hori desblokeatu egin behar da, eta ez dago beste esku batzuetan Kristau Eskolak eta AICE-k. Guztion erantzukizunari eutsi nahi diogu, eta gatazka horri irtenbidea emateko negoziazio-bide bat irekitzea ahalbidetuko da, baina patronalek erreakzionatzen ez badu, greba besterik ezin dugu egin.

Lotutako dokumentazioa